lördag 23 juli 2011

Bloggtorka...

Semestertider och bloggtorka råder numera. Jag har gått in i semesterlunken och tar mig inte riktigt tiden att skriva här på bloggen så ofta just nu. Vi slappar och njuter av lediga dagar. Vi umgås med fina vänner och vi gör små utflykter lite här och var. Härligt!

Det växer så det knakar i trädgården, både ogräs och annat :-). Jag delar perenner och flyttar till mina nygrävda rabatter. Mycket grävande blir det.



Det som hände i Norge igår är förstås helt ofattbart och fruktansvärt... Mina tankar går till alla offer och deras anhöriga... Hemska, mörka värld...


Kram /Åsa

3 kommentarer:

  1. Fortsätt ha det gott bara!! :) Bloggandet kan du ta till hösten,ja när du känner för det alltså. Må så gott!
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter som att du har det riktigt gott, precis som det ska vara på sommaren!
    Så lummigt och grönt du har det i din trädgård. Jättefint!
    Ha en fortsatt skön sommarsöndag!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Det är nu vi ska passa på att tanka sol, luft och lust inför nästa säsong, bloggen finns ju kvar en mulen novemberdag oxå :)

    Vackert ser det ut att vara!

    Ha det sommarfint, kram Marie-Louise

    SvaraRadera