söndag 13 mars 2011

Teknikens under...



Jag är inte särskilt gammal, inte enligt mig själv iallafall :-). Men tillräckligt gammal för att faktiskt känna mig riktigt ute när jag nu sitter och försöker lära mig min nya iPhone... Tänkte i min enfald att det var enkelt att lära sig, men det är det inte... Så jag känner mig som sagt som en mossig tant som sitter och ojjar mig över tekniken...

Nåväl - jag fortsätter att leka med min nya teknikpryl och hoppas att jag ska lära mig att ringa från den ;-).
Kram/ Åsa

3 kommentarer:

  1. :) Jag ska beställa en på onsdag. Då har bindningstiden på mitt gammla abbonemang löpt ut och jag kan binda mig på ett nytt :) Det ska bli spännande att testa detta teknikunder som man tydligen blir helt beroende av ;)

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande! Jag trodde det var ännu enklare än en normal mobiltelefon, är det inte så??

    SvaraRadera
  3. Om ett halvår kan du den utan och innan.

    SvaraRadera